۱۳ آذر ۱۳۸۸، ۱۴:۲۷

گزارش مرکز مدیریت راه‌ها از محدودیت‌های جاده‌ ای

گزارش مرکز مدیریت راه‌ها از محدودیت‌های جاده‌ ای

مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام محدودیت عبور و مرور وسایل نقلیه در برخی جاده‌های کشور در روزهای آینده ، گزارش داد در حال حاضر به غیر از محور شمشک به دیزین که به علت احتمال ریزش کوه تا اطلاع ثانوی بسته است، دیگر مسیرهای جاده‌ ای باز است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز مدیریت راههای کشور، محورهای کرج - چالوس و هراز روز یکشنبه 15 آذرماه سالجاری از شمال به سمت جنوب یکطرفه خواهند بود.

برهمین اساس، یکشنبه از ساعت 12 تا 24 تردد کلیه وسایل نقلیه در محور کرج چالوس از کرج به سمت چالوس ممنوع و از ساعت 15 تا 24 تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه انجام می شود.

محور هراز نیز در همین روز از ساعت 13 تا 24 عبور کلیه وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 الی 24 از آب اسک تا رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.

گفتنی است، تردد انواع تریلی‌ها نیز از این مسیر کماکان ممنوع و تردد انواع کامیون ها در محور هراز جمعه و یکشنبه ممنوع خواهد بود. همچنین تردد انواع کامیون و تریلی در مسیر قزوین رشت در روز جمعه از ساعت 17 الی 22 و شنبه از ساعت 12 الی 24 ممنوع خواهد بود.

در مسیر فیروز کوه تردد کلیه تریلی ها در روزهای جمعه و یکشنبه از ساعت 6 الی 23 از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

در مسیر ساوه - همدان تردد انواع کامیون و تریلی در روزهای جمعه و یکشنبه از ساعت 6-23 از ساوه تا دو راهی قزوین همدان ممنوع خواهد بود. 

کد خبر 994788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha